Életem

Életem pillanatai, kiegészítve a gondolataimal

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Az elvonási tünetek:((

2010.10.08. 20:26 Innocent

Fura érzések vannak bennem napok óta. A kétely, a vágy, a harag, az elkeseredés. Kedd:)) óta nem beszéltem vele. Na persze ez nem kunszt, hisz az előző poszton írtam, hogy vége. Azt hittem keresni fog. De tévedtem. Persze az is felmerül bennem, hogy valaki más ütött ki  a szívéből. Vannak tippjeim:) A poén az, hogy a nejem komplett hülyét csinált belőlem, én meg hagytam...Ezt a teóriát is ő rakta a fülembe. Össze is zavart... Azzal az ügyes suttogó propagandával teljesen elbizonytalanított vele szemben. És pont ez volt a célja. Nem tudom mi az igaz és mi a csúsztatás vele szemben. Persze a fegyver visszafelé is elsült. Megvetem, és egy lelki terrorként kezelem amit tett velem. 

A tény akkor is tény: rossz nem hallani a hangját. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifemoments.blog.hu/api/trackback/id/tr242356990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása