Életem

Életem pillanatai, kiegészítve a gondolataimal

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Szerelem örökre?!

2008.02.11. 14:45 Innocent

Először is hadd köszöntsem látogatómat, aki megtisztel azzal, hogy elovassa az én kusza gondolataimat. Jó lenne tudni, hogy mit gondolsz rólam...minek tartasz. Elmebetegnek? Lúzernak? Vagy csak egy sérült szívű férfinek, akit nem hagy az élet, hogy szerethessen?
ha kedved van írd le egy pár szóban (őszintén) a véleményed. Köszönöm.
A héten nem fedeztem fel több ütőeret a tyúkszarban. Továbbra is élem kétarcú zombee életem. Vagyis belül zokogok, de kivőlről nagyonnnn HAPPY vagyok. Áúúúúú. Mondáá ilyenkor egy amerikai.
A Sors úgy hozta, hogy a törvényes nejemmel(szép megfogalmazás nem de?) táncolhattam egy kicsit. De ez a tánc egy kicist más volt mint Ö vele....nagyon más. A nejemmel feladat volt; Ő vele gyönyör.
What is love ?! Maybe don't hurt me ! You know.
(a baj az , hogy most is könnyezek. Hiányzik....nagyon)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lifemoments.blog.hu/api/trackback/id/tr18334932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aran-ka · http://aran-ka.blog.hu 2008.02.11. 16:04:29

Te jo eg!
Beleolvastam a regebbi irasaidba is...
Ne szenvedj mar annyit, csinalj valamit!!!!
Valj el, utazz vagy mittudomen..
De csinalj valamit MOST, mert te sem leszel fiatalabb
süti beállítások módosítása