Életem

Életem pillanatai, kiegészítve a gondolataimal

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Szakíts ha bírsz?!

2011.03.12. 09:34 Innocent

Bár ő mondta, hogy nem beszélünk többet, ennek ellenére ő hívott. Szerintem ő volt a rejtélyes rejtett számos és fülkés hívó. Először egy elég átlátszó trükkel indított. Végül felhívott. Kipanaszkodta magát aztán letette a telefont. Nem lehet egyszerű az élete, az tény. Sajnálom is érte. Már most azt is megértem, hogy miért próbál leépíteni engem. Csak hát úgy látszik túl sok az emlék, és még vissza jár. Igaz én is sokat gondolok rá. Bár nem tudom miért. Mert annyira nem jó nő, meg azért a személysiséggel is voltak/vannak gondok. De hát ettől vagyunk emberek:)? A tökéletlenség ami vonz? Vagy egy hamis image ami bennem él? Talán az utóbbi. Mert józan ésszel felmérve ez ez egész egy agyrém!!! Talán a saját szeretet-éhségem vetítettem ki erre a kapcsolatra, és onnan láttam valósnak vélt érzéseket. Mert ha valósak lettek volna, akkor tavaly nyáron nem lett volna az ő viselkedése olyan. Mármint amilyen:) Pl:hazavárt volna egy utamról, és nem az idióta barátaival ment volna el. Persze utólag már mindent lhet így is, és úgy is magyarázni. Nincs is értelme.

Egy dolognak van!!!! ELŐRE NÉZNI, FORMÁBAN LENNI, ÉS FIGYELNI!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifemoments.blog.hu/api/trackback/id/tr622732672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása