Életem

Életem pillanatai, kiegészítve a gondolataimal

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Egy nő lelke...

2007.08.03. 17:36 Innocent

Az sors kegye fojtán meismerkedtem egy angyallal. De ez afféle ördög-angyal. Rendkívüli teremtés. Egyszerre vonz és taszít. Sajnos már csak múlt időben beszélhetek róla, mert a sors elmart mellőle. Pedig nagy szerelem volt, de legalább is őrült szerelem. Mint ahogy a dal is szól róla. Soha nem fogom elfelejteni amikor a fülébe énekelhettem.
Sajnos azóta eltelt több mint három hónap. Ő talán már alig emlékszik rám-én pedig szenvedek a hiányától. Úgy érzem beleőrülök, hogy nem hézhetek bele a gyönyörű szemeibe. Sok embert ismerek, de ilyen személyiséget még soha nem láttam. Ha szeretett, a világ édesét - ha gyűlölt, a világ kinját éreztem.
Amikor ott hagytam azt hittem, hogy a szívem tépi ki a sors. Végig zokogtam, (nem sírtam) az utat a szállóig. Sajnos kicsi az esélyem, hogy lássam még valaha. Igaz felajánlottam neki, hogy meglátogatom, de nem válaszolt. Apropó válasz.
Még jobban megnehezíti az amúgy sem könnyű helyzetem, hogy egyáltalán nem válaszol a leveleimre. Mintha meghalt volna, olyan érzés ez számomra. Nem eléh hogy elvesztettem a fizikai valóját, még a lelkét sem érezhetem. Pedig nem kérek sokat. Csak annyit, hogy néha írjon egy pár sort magáról. Mi történt az életével/életében. De erre sem jött válasz.
Valhol megértem. Talán ő reagálja le normálisan. És én vagyok egy szentimentális tökfej.
DE NEM TUDOM MEG NEM TÖRTÉNTTÉ TENNI, MERT ANNYIRA MEGSZERETTEM, HOGY Ő NEM IS SEJTI!!!
Most először éreztem, hogy újra tudnám kezdeni az életem. De a sors másképp gondolja. Jó néhány dolog van ami ezt gátolja. A korom, a családi állapotom, és a lakhelyem. Ezek egyike is már komoly gond egy kapcsolatban, nem hogy így együtt. Ezért mondom, hogy igaza van.....de azért válszolhatna néha....mert nagyon jó amikor levél jön tőle.
  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifemoments.blog.hu/api/trackback/id/tr33132262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása