Életem

Életem pillanatai, kiegészítve a gondolataimal

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Vegyes érzések:) :(

2011.10.23. 00:13 Innocent

 Ha akarom azt mondhatom:jó nagy paraszt, mert egy kurva szót nem ír vissza. Egy szót se! De ha akarom megértem mert lehet, hogy így a jó neki. De ezen a héten valami megváltozott. Szeretném kiirtani még az emlékét is az agyamból, mert csak úgy tudok tovább élni. Az ő általa okozott fájdalmam másokon vezettem le. Az se egy kezesbárány, de nem ilyen sumák kurva mint ez. Poén az élet.) Nem rég' még két nő szeretett, és én is őket. Most egyiknek se kellek, de nekem se ők:) Helyesebben az egyik igen. Mert rájöttem, hogy bár szemét módon viselkedett/ik mégis jelent nekem valamit. Pont annyit, hogy megpróbáljam leélni vele az életem. Mert rájöttem: minden viszonylagos! Ahogy Zorán írja egy dalában:hogy értsd, egy pohár víz mit ér. Ahhoz hőség kell, ahhoz sivatag kell.

Én sokat szomjaztam, és az a víz amit éltetőnek hittem, rájöttem méreg...Lassan ölő...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifemoments.blog.hu/api/trackback/id/tr233323066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása