Életem

Életem pillanatai, kiegészítve a gondolataimal

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Isten útjai...

2007.12.07. 16:45 Innocent

...kifürkészhetetlenek. És most érzem a saját bőrömön. A Sors úgy gondolta, hogy kivisz oda, ahol a szerelmem lakik. De egy huszárvágással mégis mindent átírt, mert Őt pedig elvitte. Vagyis ott leszek a városába, de NÉLKÜLE. Leírhatatlan a bánat, ami átitatja a lelkem. A legjobban az fáj, hogy nekem kellet kimondanom: igen megyek. Mert lett volna később is egy lehetőség, de azt nem nézték volna jó szemmel. Vagyis, megint az eszemre hallgattam; a szívem helyett.

Istenem! Ha olvasod e szomorú levelet, kérlek könyörülj meg gyarló bárányodon! Add meg neki legalább azt, hogy a szemébe nézhessek annak a lánynak. Ha mást nem is akarsz, legalább ezt add meg nekem. Kérlek....

Nem érzek, se haragot, se dühöt. Elfofadom a Sors döntését, mert bízom benne, hogy a javamat szolgálja.

Bízok az Istenem által jelölt utamban...még ha néha kifürkészhetetlen is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifemoments.blog.hu/api/trackback/id/tr26256044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása