Életem

Életem pillanatai, kiegészítve a gondolataimal

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Egyedül

2007.11.22. 18:39 Innocent

Egy képet képzelek el, amint áll egy alak a városi forgatagban. Az emberek tömege kerüli jobbról, balról. És ő mégis egyedül van, mint az ujjam.

Valahogy én is így vagyok. A gyermekeimemn kívűl nincs más örömöm. A nejemmel a kapcsolat az csak olyan mint tavasszal az olvadó hártyajég: bármikor beszakad, és a legrosszab, hogy nem tudod hol és mikor. Szar ez így....

A héten beszéltem Vele...minden nap. Szomorú a hangja. Sajnálom. Ahogy letettem a kagylót mindig az jutott az eszembe: minket egymásnak teremtett az ég , csak nem merünk tennei érte. De hogy is mernék, hisz' annyi akadály szól ellene. Ezek csak látszat akadályok, mert annak akarjuk látni?

Egy biztos. Változatlanul hiányzik, és vágyódok utána. <3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifemoments.blog.hu/api/trackback/id/tr38238564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása