Életem

Életem pillanatai, kiegészítve a gondolataimal

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

A nők...

2008.04.23. 00:12 Innocent

...hisz' mi más is lenne a témám. Pedig lehetne ezer meg egy, de én mégis ezt a témát nyúzom. Igen a nyúzom szó hejt álló, mert most tényleg nyúznak.
Két nőröl lesz szó. Az első egy 'klasszikus'. Elhanyagolt, szeretet éhes nő. De gyáva! Addig van ereje, amíg beszélgetek és fogyasztom az egységemet a telefonon. Tovább nem...Én meg kezdem unni. Nem akarok lelki vibrátor lenni!!!
A másik érdekesebb...és szebb is....meg zsiványabb is. Ez már régóta adja alám a lovat, és én marha rá is ültem. Tanulság:marha ne üljön lóra, pláne amit egy elvált asszony nyergelt fel:-) Ugyanis a mai napon belépett a pulthoz egy igazi 'nyertes hím'. Tudod az a mai két telefonos barom fajta(jó kiállású legény, elismerem.bár úgy fut mint egy lány) Szóval bejött ez a legény, áthajolt a pulton, és akkora nyelves puszit adott, hogy már azt hittem kiszedi a csaj zápfogából a tömést. Egy pillanatra megrőkönyödtem, aztán magamban szídtam magam, végül röhögve távoztam. Konkulzió: 1)ezen példák ellenére se szabad hitünket veszteni a női nemben. Vagyis tilos bármilyen bosszú a következő nőn! 2)a csajozás olyan mint az arany mosás: néha át kell lapátolni több tonna szart a győzelemért. 3)alkamazni a redundancia elméletét: mindig legyen egy másik. Bár ezt már megfogalmazta a zenebohóc is: VAN MÁSIK!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifemoments.blog.hu/api/trackback/id/tr69438004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása