Életem

Életem pillanatai, kiegészítve a gondolataimal

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

A törékeny pillanatok az életben...

2007.11.16. 17:57 Innocent

A mai nap kimondottan szépen indult. Reggel szépen beszéltem a nejemmel; ő is velem. De délutánra minden megváltozott. Miért? OK! Ráfoghatjuk, hogy valamilyen front van. Speciál én valamelyikre gerjedek. De nem is ez a lényeg, hanem az az érzés ami ilyenkor elfog. EL INNEN!!! A PICSÁBA!!!ÍGY ÉN NEM AKAROK ÉLNI!!!

De aztán ránézek valamelyik lányomra, és azt gondolom: milyen jogon veszem én ennek a kis lénynek a boldogságát???!!! Hiszen ha én kilépnék ebből a közösségből, akkor itt kér szív biztosan megroppanna. A nejemé bizos nem. De az enyém se érte. Fasza mi? Ez aztán az élet!!!

S közben arra gondolok, hogy van egy lány akiért megőrülök, mert annyira szeretem...még mindig.

Ahogy most élek, kiváltottam a jegyem a tökéltes bodogtalanságba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifemoments.blog.hu/api/trackback/id/tr33231376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása