Életem

Életem pillanatai, kiegészítve a gondolataimal

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

A bűntudat

2007.08.06. 16:20 Innocent

Ma 'beszéltem' egy számomra kedves emberrel. Igen Ő vele!!! Elmondta, hogy szomorú mert már a második szívet töri össze az életében. Én rákérdeztem, hogy ki fiú. Erre szomorúan azt mondta, hogy nekem nem fontos. És abban a pillanatban bevillant, hogy talán én vagyok ez a srác.

Az igaz, hogy összetörte a szívem, de nem ezzel. Amikor otthagyott azon az estén a discoban; akkor valóban összetörte. Méghozzá darabokra. Az az este azóta se megy ki a fejemből. Telis tele vagyok kérdéssel. Miért ment el? Kivel? Mi történt? Soha nem fogom megtudni a választ. Akkor sem haragudtam rá , és most sem tudnék. Megérdemeltem amit akkor tett velem. Igaz nagyon kegyetlen volt, és talán túlzás volt...de megérdemletem.

Érdekes, hogy ez a kegyetlen lénye is része annak jellemnek amit a mai napig is szeretek. Egy édes lányka, aki pillantok alatt lángtengerré változik, és változtat mindent.

Sajnálom. Nagyon, nagyon, nagyon. Egy örök kereszttel kell élnie. Egy srác együttjárásuk után meghalt. Szerintem magát okolja. Amikor erről beszélt, azok a édes szép szemei elmeredtek a távolba. Talán maga előtt látta a srácot, az élményeket amit átért vele.

Olyankor szerettemvolna a szívemre venni, hogy enyhítsek a bánatán. De szerintem az Isten se tudna rajta olyankor.

Sajnálom! És most itt vagyok neki én is. Persze nem vagyok biztos, hogy én vagyok-e a srác akirő beszélt. De akkor is a szívem szakad meg érte. Félek, hogy ez az arany szív egyszer meszakad ebben a sok bánatban ami éri. Nem vagyok benne biztos, hogy valóban boldog-e azzal a sráccal akivel él. Hisz akkor nem lennének olyan gondolatai, amilynek voltak...

Szereretném megnyugtatni, hogy ha értem bánkódik ne tegye. Igaz a padlón vagyok, de Ő ERRŐL NEM TEHET!!!! A saját életem jutatott ebbe az állapotba és nem Ő.

De ezt hiába is próbálnám. talán még olaj lenne a tűzre. Egy igazi szenvedéyles lány: ha égni akar - akkor ő vadul lobogva ég!!!!

Soha nem láttam ehez fogható személyiséget; és biztos vagyok nem is fogok.  Ő egy; az igazi!!! Soha nem bocsájtom meg a sorsomnak, hogy olyan fájdalmasan elvett tőle!!!Soha!!!

Most is elmotyogom: nyugodj meg pici lány! Ártatlan vagy!!! Ki tudja;hátha megérzi  a távolban a lelkem szavát. Ki tudja...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifemoments.blog.hu/api/trackback/id/tr90134026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása