Életem

Életem pillanatai, kiegészítve a gondolataimal

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Alagútban....

2007.09.03. 05:20 Innocent

Úgy érzem szűkül a világ. Egyre jobban! Már most annyira szűknek érzem, hogy nem tudnék benne megfordulni. Ez a hétvége is pont olyan szar volt mint az összes többi. A legjobb a munkahelyen lenni...Lehet, hogy hülyén hangzik, de nekem ott jobb. Ott legalább egy számomra jobb világ vár. Igaz az se tökéletes.

Egyáltalán ki vagyok én, és mit akarok?

Egy aranyos nő lelke talán kihúzna abból a szarból amibe egy másik nő lökött.

Most, hogy visszaolvastam a bejegyzést, elmosolyogatm magam. Nők; szar; élet; világ....Micsoda 'költészet' :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifemoments.blog.hu/api/trackback/id/tr2156078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása